marți, 4 august 2009

Joey doesn't share food!

Am revazut recent un episod din "Friends" in care Joey a iesit in oras cu o tipa si respectiva a incercat sa ia sa guste ceva de pe farfuria lui...si el a tot tras-o pana i-a picat de pe masa. Apoi i-a explicat ca nu ii place sa imparta mancarea...dar cand a venit desertul, ea a primit ultima portie dintr-o prajitura foarte buna din care ar fi mancat si el cu pofta si ea i-a intors "favorul". In timp ce ea a plecat sa sune la lucru, Joey evident ca i-a mancat prajitura, iar replica sa cand s-a intors femeia a fost geniala: "I'm not even sorry".
Ma identific si eu si probabil foarte multi cand vine vorba de asta. Mai ales cand iti pregatesti cu minutiozitate ceva pentru tine, si apoi toata lumea care a spus ca nu vrea cand ai intrebat daca sa faci si pentru ei vor sa guste cate o bucatica. Cartofii prajiti sunt cel mai bun exemplu. Daca iti faci sau comanzi la un restaurant, 8 din 10 persoane vor vrea sa ia o bucatica. Si la randul tau, chiar daca tie nu iti place sa ti se ia din farfurie, vei face parte din cei 8, pentru ca esti tentat sa gusti macar din acei cartofi pai irezistibili. Si tot timpul lumea cere o bucatica sa guste cand sunt cu mana deja la 2 centimetri de farfurie si nu mai apuci sa ai nici o reactie...sounds familiar?
Cei mici au gasit solutia cea mai buna. Cel putin eu tin minte nenumarati copii, pe cand eram si eu la randul meu unul, care numai de-al dracu ca sa nu le ceri sau sa evite sa le iei lingeau produsul pe care il ravneai, in speranta ca vei fi prea ingretosat ca sa ceri/iei.
Poate mi se pare mie, dar cel putin cand mergeam la scoala cu sandwichuri sau imi cumparam hamburger, toti care cereau o "musca" parca pandeau momentul cand puteau sa muste exact din mijloc, acolo unde era cea mai mare concentratie de chestii. Normal...ca doar nu o sa ceara o "musca" doar cu chifla si un pic de ketchup.
Si inca o chestie legata de mancare...oricat de civilizati am vrea sa fim, am observat ca atunci cand se fierbe porumb si se strange familia la masa felul in care se mananca imi aduce aminte de documentarele de pe Discovery cu lei, hiene si alte vietati de haita. Sunete de muscaturi cu pofta din porumb, boabe zburand in toate directiile, un fir de matase atarnat de coltul gurii, zeama curgand pe incheieturile mainilor, sare imprastiata pe fata de masa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu